Únor 2013

Manipulace XVII

27. února 2013 v 19:00 | Honza
Dojeli jsme lodí až k našemu hotelu Spiderhouse resort, kde jsme měli objednané apartmá, to nejlepší ubytování v hotelu. Když jsme vystoupili z lodě, byli jsme fascinovaní. Líbilo se nám tam na první pohled.
Rozhlížel jsem se kolem. Hotel stál na malém útesu ve výšce asi dvou metrů, byl dřevěný a zakrytý všudypřítomným pralesem. Byl tady absolutní klid a v hotelu nikdo ubytovaný nebyl, protože sezóna začíná začátkem října. Ale už zbýval jen týden, takže to nepotrvá dlouho.
S Marií jsme se rozhodli, že tady zůstaneme přes tři týdny a pak si ještě na měsíc někam odletíme, abychom se na dlouhou dobu vyhnuli domovu. Zatím to šlo všechno skvěle.

(konec nebo pauza)

Manipulace XVI

24. února 2013 v 19:30 | Honza
Měli jsme jen jedno mezipřistání v Dubaji, abychom načerpali palivo a měli bezproblémový dolet. Těch několik hodin v letadle, jsme strávili pitím nejlepšího šampaňského a hraní na Playstationu hru Skate 3, které jsme se smáli. Byla to zábava, jakou jsme dlouho nezažili. Připadali jsme si jako děti, bylo to velmi příjemné. Neuvěřitelné co všechno v letadle mohou nabídnout.

Měli jsme pomalu přistávat a tak jsme si sedli a připoutali se. Pak jsme velmi rychle přistáli na letišti Clatican, které se bylo jen pár kilometrů vzdálené od filipinského ostrova Boracay , což byla naše cílová stanice. Boracay je malinký ostrov, který je dlouhý devět kilometru a široký sotva kilometr. Když jsme se z letiště přesunuli k malému soukromému přístavu a půjčili si malou, ale dost drahou jachtu a s jedním kapitánem jsme odjeli na ostrov.

Manipulace XV

22. února 2013 v 19:00 | Honza
Za tři dny jsme byli sbaleni. Dojel jsem k Marii a vyběhl jsem nahoru. Udělala mi oběd a tak jsem zasedl a najedli jsme se. Marie, přestože skoro nevařila, byla naprosto úžasná kuchařka, jakoby to měla v krvi. Měla připravené věci na chodbě u dveří, a jak jsme skončili s jídlem, sebrali jsme poslední věci a dotáhli jsme je do auta. Pak jsme jeli na letiště.
Zaparkoval jsem auto na parkovišti u třetího Pražského terminálu. Vystoupili jsme s Marií a k našemu autu přiběhli poskokové. Předali jsme jim naše zavazadla a my se odebrali přímo k našemu objednanému malému tryskáči. Když jsem to uvnitř viděl, říkal jsem si, že to byl úžasný nápad. Sedli jsme si do křesel a letuška nám nabídla šampaňské. Připili jsme si a do pár minut jsme už byli ve vzduchu. Už nikdy nepoletím veřejnými linkami.

Manipulace XIV

21. února 2013 v 19:00 | Honza
Marie otevřela svůj ultrabook Samsung, což byla podle mě docela masakr věcička, a otevřela pár portálů s dovolenou. Dohodli jsme se, že si to zaplatíme na půl. Marie měla hodně peněz. Měl jsem podezření, že si vydělala mnohem více, než já, ale těžko říci, jak to opravdu je. Shodli jsme se na tom, že si vybereme hodně nákladnou dovolenou. Právě bylo září, takže jsme potřebovali nějakou destinaci vhodnou pro září. Vyfiltrovali jsme ve vyhledávači co nejbližší datum. Bylo nám jedno, jestli pojedeme zítra, ale chtěli jsme nejpozději za týden. Už jsme se těšili, že vypadneme co nejdříve.
Oba jsme neměli dovolenou kdoví jak dlouho. Já jsem cestoval jen málo a hlavně na nějaké kongresy, anebo jsem navštěvoval občas nějakou burzu. Marie neměla dovolenou už pět let. Chytal jsem se za hlavu, když jsem to slyšel. No věřte mi, že na těch portálech dovolených jsme byli úplně marní.
Dostal jsem nápad. Když jsem ho Marii řekl, nejdřív se na mě dívala, že jsem se zbláznil, ale pak pochopila o co mi jde a přikývla, že by to mohlo stát za to.

Manipulace XIII

20. února 2013 v 19:00 | Honza
K večeru jsem odešel z domu a jel svým Superbem k číňanům, kde jsem si nechal zabalit večeři pro mne a Marii. Pak jsem se vydal rovnou k Marii a po cestě poslouchal rádio kde hrála, nějaká nová písnička, nějaké zpěvačky o které jsem ještě ani neslyšel. Zaparkoval jsem před Mariiným domem a vytáhl cigaretu. Pak jsem vyšel k ní. Když mi Marie otevřela, byla v nové lehce růžové košilce. Slušela jí. Usmála se na mě a políbila mě. Když jsem vešel do kuchyně, odložil jsem večeři na bar a Marie mezitím odkráčela do ložnice. Pochopil jsem, že mám jít za ní. No jo ta ženská na nic nečeká, nebude asi probírat dovolenou neuspokojená. Po cestě jsem si začal svlékat triko, abych Marii ulehčil práci a odhodil ho k posteli. Pak jsem skočil k Marii do postele.
Když jsem odvedl sakra dobrou práci, teda aspoň se Marie tvářila, jako bych ji odvedl sakra dobře, vstali jsme oba najednou a odešli do kuchyně. Marie zase vzala podšálek a zapnula kávovar. Já vytáhl cigarety a počkali jsme, až se kávy budou hotové a pak jsme si zapálili. Už to byl náš společný rituál. Jakmile jsme dokouřili, Marie dala ohřát nudle a pak jsme si dali do těla. Pak už jsme byli naprosto spokojení a mohli se začít věnovat naší dovolené.

Manipulace XII

19. února 2013 v 21:00 | Honza
Když jsem tak polehával na gauči, zjistil jsem, že se začínám nudit. Chvíle s Marií byly úžasné, viděli jsme se několikrát do týdne a už to mezi námi trvá pár měsíců. Docela mě to překvapilo, protože dlouhý vztah jsem neměl pár let. Zazvonil mi telefon. Marie. "Ahoj, to jsem já, musím ti něco říct. Dala jsem výpověď." O práci nikdy nemluvila. "Už mě začal srát ten idiotskej kolega, no jo vlastně, já ti nic o práci neříkala."
"No, co budeš dělat?" zeptal jsem se.
"Pojedu na dovolenou. Jel bys? Vím, že celé dny nic neděláš."
"Tomu neuvěříš, právě jsem uvažoval nad tím, že se hrozně nudím, rád někam pojedu. Tipuju, že budeš vybírat."
"To si piš" zasmála se, "Přijedeš večer? Pokecáme o tom"
Souhlasil jsem a položil mobil.

Manipulace XI

18. února 2013 v 21:00 | Honza
Marie mi napsala sms - Ty jsi mi nenechal zadny vzkaz? - "Ježiši marjá, co jsem?" řekl jsem si pro sebe. - Ne, cekal jsem, ze se kvuli toho ozves.- Zalhal jsem a čekal, že mi to sežere. - No jasne :D To ti tak verim. Jak ses dneska mel?- Jak jsem si to přečetl zasmál jsem se. Nemohl jsem jen tak přiznat, že jsem úplný blb bez smyslu pro to, co žena chce. Kdyby mě to aspoň napadlo. Ale pro příště bych si mohl dát záležet. Očividně mě chce, takže bych mohl dát trochu víc iniciativy, aby to bylo zajímavější. Ale musí to být nenápadně, aby si nevšimla, že se snažím. V tom mě napadlo. -Aspon jsem ti uklidil. Vubec nejsi vnimava… :D- musel jsem si z ní vystřelit. - No jo, jsi uplne uzasny, vzkaz ti odpoustim-…

Manipulace X

17. února 2013 v 19:30 | Honza
Už to nebylo o manipulaci, měl jsem dojem, že se máme rádi. Když jsem se na ni díval, jak kouří, vypadala tak mile. Nebyla to už ta mrcha, co se mnou cloumala, stala se někým, kdo v mém životě něco bude znamenat.
Pak jsme si šli lehnout.
Když jsem se ráno probudil, byla zase pryč. Vstal jsem a prohledal kuchyň, jestli mi nenechala vzkaz. Tentokrát asi ne, protože jsem nic nenašel a tak jsem pouklidil kávy ze včerejška a vysypal podšálek, v němž ležely včerejší cigarety. Dostal jsem chuť na cigáro. Tak jsem ještě hodil sprchu, pak se oblékl a zabouchl dveře od bytu, který patřil Marii.
Když jsem vyšel na ulici zapálil jsem si to cigáro a šel domů. Myslel jsem na ni.

Manipulace IX

16. února 2013 v 19:00 | Honza
Jak jsme tak posedávali u kuchyňského baru, popíjeli kávu a kouřili, odklepávali jsme popel do podšálku, protože Marie nenašla žádný popelník, kouř táhl ven z okna, otevřeným jen na větrání. Marie vypadala velice nabuzená, zatímco já vypadal jako po maratonu a věděl jsem, že jestli se rychle neodklidím, Marie bude chtít další kolo. Na druhou stranu se mi nikam nechtělo. Marie mi něco říkala a já jenom přikyvoval a informace jsem vypouštěl hned druhým uchem. Byl jsem hrozně unavený. Marie byla náruživá milenka. Nedala pokoj, dokud jí nebylo dobře a já klidně mohl chcípnout námahou. Líbilo se mi však, že má svoji režii a že si dost dobře uvědomuje, že jen na ni záleží, jaký bude její prožitek ze sexu. Aspoň jsem to tak vnímal. Samozřejmě, já byl svolný ke všemu, což hned poznala a tak se nebála mi naznačovat, nebo v některých věcech říkat, co chce. Já dokonce rozuměl tomu, co mi naznačuje, což jsem považoval sám na sobě za obdivuhodné.

Manipulace VIII

14. února 2013 v 19:00 | Honza
Ležel jsem v její posteli a koukal do stropu. Bylo to skvělé, zase. Marie se na mě usmívala a koukala mi přímo do očí. Potom vstala, oblékla si župan a zeptala se: "Dáš si kafe?". Přikývl jsem a Marie odešla do kuchyně. Slyšel jsem, jak pustila kávovar. Za chvíli na mě zavolala, že to mám hotové, tak jsem vstal a navlíkl si boxerky. Vzal jsem si z kalhot cigarety. Mám totiž rád cigaretu i po sexu. Vlastně předtím bych se i obešel, ale potom opravdu ne. Marie měla pochopení a naopak se ji zajiskřilo v očích. Netušil jsem, jestli kouří. Minule jsem totiž neměl cigarety a vůbec jsem netušil, že by si Marie dala.
"Můžeš kouřit tady jen, když mi jednu dáš." řekla. Na to jsem se usmál a odpověděl:
"Tak jo. Nevěděl jsem, že kouříš."
"Přestala jsem, před pěti lety. Ale po sexu je prostě úžasná."
Souhlasil jsem s ní.

Manipulace VII

13. února 2013 v 21:00 | Honza
Nejsem nadšený kuřák, ale jednou za čas si dám, zvlášť když jdu navštívit nějakou ženskou. Není to z nervozity a je to naopak ujeté, protože pak akorát smrdím, ale je to můj rituál, tak to prostě dělám. Když jsem dokouřil, tipl jsem cigáro o sloup a vydechl poslední zbytky kouře. Vzal jsem si žvýkačku, abych trochu změnil pach v ústech a zazvonil jsem. Marie zvedla sluchátko a otevřela mi. Když jsem vešel a prošel chodbou, minul jsem výtah a zamířil ke schodům, které jsem bral po dvou.
Když jsem doběhl do třetího patra, sotva jsem došel ke dveřím bytu Marie a otevřela dveře. Vyběhla a vrhla se na mě. Skočila mi kolem krku a já zavrávoral, ale udržel se na nohách. Měla na sobě sexy krátkou černou noční košilku a přes jedno ňadro šikmý průhledný, ale začerněný pruh. Vzrušila mě! Když na mě skočila, začala mě líbat, že jsem se nadšením nemohl ani nadechnout. Pak jsem pomalu kráčel s Marií zavěšenou kolem krku a líbající se do jejího bytu. Nohou jsem zabouchl dveře a Marie ze mě seskočila. Začala mi sundávat bundu, košili...

Manipulace VI

12. února 2013 v 19:00 | Honza
Když jsem šel podle domluvy s Marií k ní domů, bylo už odpoledne. Protože nemám normální pracovní dobu, chvilku jsem ráno dělal pár pracovních věcí a pak jsem se věnoval různým bulvárům a jiným plátkům. Jednou za čas to dělávám, abych měl přehled, co mí kolegové novináři dělají.
Jsem novinář na volné noze a spíše už moc nepíšu. Jednu dobu se mi podařilo vydělat dost peněz a mám za co žít snad do konce svého života. Abych se ale neunudil k smrti, tak jednou za čas něco napíšu a pošlu to do nějaké redakce. Nejsem zrovna zastáncem bulváru a nemám ani rád politiku. Rád se zaměřuju na finanční články o akciích, opcích, komoditách nebo o půjčkách a spořeních.
Takže podle mého názoru mám skvělý život. Nepřipadá mi, že bych měl nějak velkou spotřebu. Občas si koupím něco extravagantního za dost peněz. Ale kdybych si každý měsíc měl koupit auto, což se u pár milionářů běžně stává, přišel bych do pár let na buben. A na to se mi moc líbí trávit maximálně dvě hodiny denně prací.
Před Mariiným domem jsem si vytál cigaretu a zakouřil jsem si.

Manipulace V

11. února 2013 v 19:00 | Honza
…. a to mužům bývá i jedno. Hlavně, že si zašukají. Tohle však není nic pro mě. Žena musí ke mně chovat respekt a já k ní.
Následující definici jsem sestavil z několika faktorů. Muž zmanipuluje ženu tím, že se k ní chová odměřeně. Žena si s tím obvykle nedokáže poradit. Je neschopná obrátit to zase nazpět, protože to v ní spíná neodolatelnou přitažlivost k muži. Muže se cukat, brečet, ale nic s tím už nenadělá. Může se snažit být dále chladná, ale pak si to jen pokazí, protože muž přestane mít o ni zájem úplně.
Když jsem si vytvořil tyto definice, byl jsem spokojený. Zaklapl jsem laptop a odešel do postele.
Nějakou dobu jsem nespal a převaloval se. Pořád jsem nad Marii musel přemýšlet. Byl jsem rád, že se mi povedlo vyvlíknout se z jejího stisku a hned na to ji vrátit úder. Pak zazvonil mobil. Zvedl jsem ho a otevřel sms zprávy. -Chtěla bych tě zítra vidět. M- Usmál jsem se a odepsal - OK- a do pár minut jsem usnul.

Manipulace IV

8. února 2013 v 19:00 | Honza
Vypil jsem kafe a přemýšlel, co nastane, když se Marie vzpamatuje. Měl jsem strach, že se mnou úplně přeruší kontakt. Protože jako výborná manipulátorka musí hned pochopit, že se jí někdo zmocnil a ještě takový amatér jako jsem já. Sedl jsem si k laptopu značky SONY a vyhledal jsem na internetu, nějaké články o manipulaci. Psali tam lidi různé blbosti a nejvíce článku pojednávalo o tom jak zjistit, kdo s vámi manipuluje a kdo ne. Dále pojednávali o technikách jak se tomu bránit. Marie se mnou předtím manipulovala jinak, než bylo popsáno v těch článcích a já to pak obrátil taky na jiném základě. Došlo mi, že informace na internetu jsou mi v tomto případě naprosto k ničemu. Přemýšlel jsem dlouhou dobu nad manipulací.
Kladl jsem si otázky, jak k tomu dochází. Došel jsem k několika definicím.
Žena si velmi rychle umí udělat prostor k tomu, aby oblbla mozek muže. Muž samozřejmě netuší, že k tomu vůbec došlo. Děla pro ženu to co chce a má dojem, že to dělá dobrovolně. Žena toho pak zneužívá tak dlouho, dokud se muži nezaryje do kůže.
Další možností je, že muž dělá co žena chce, naprosto iniciativně s vědomím, že se s ním žena vyspí. Problémem však je, že žena se s ním sice vyspí, ale s nechutí a bez respektu…..

Domeček z karet

6. února 2013 v 19:00 | Honza
Když jsem si ten domeček z karet stavěl, věřil jsem, že to je ten nejsilnější domeček jaký muže být. Věřil jsem si, ale jako vždy jsem zklamal hlavně sám sebe. Domeček spadl, hned při prvním závanu větru. Nebyl jsem schopný ho hned rychle postavit. Byl to průšvih. Když jsem viděl tu hromádku karet, chtělo se mi brečet. Ovšem žádná slza se mi z očí nedostala. Ztratil jsem hlas a bylo mi úzko v hrudi. Mozek si nepamatoval vůbec nic a já měl dojem, že jsem skončil. Úplně!

Manipulace III

4. února 2013 v 20:00 | Honza
Nějakou dobu po probuzení jsem tam jen tak ležel. Marie už byla pryč. Já neměl co na práci ten den, ale vstal jsem, ustlal postel, oblékl se a pádil domů.
Večer mi přišla smska, jestli jsem četl vzkaz. Odepsal jsem ji, že jsem si žádného nevšimnul. Na to mi napsala, že mi psala ať na ni počkám. Začal jsem se smát. Napsal jsem ji ať se staví ke mě, ale to jen napsala -Určitě ty hajzle-. Smál jsem se tomu ještě celý večer.

Manipulace II

3. února 2013 v 20:30 | Honza
Seděl jsem v kavárně a pomalu popíjel kávu. Vešla dovnitř. Marie ve své plné kráse okázale procházela kavárnou. Šla pomalu a hlavně pozdě. Byl jsem na ni naštvaný, ale nedal jsem ji to najevo. Posadila se naproti mě a pozdravila mě. Pozdrav jsem ji vrátil a pak na ni tiše hleděl. Ptala se mě jak se mám a já odvětil, že dobře. Doufal jsem, že na mě nic nepoznala a snažil jsem se co nejvíce skrýt skutečnost, že jsem přišel na to, že se mnou jen tak cloumala.
Chvilku jsme si povídali a Marie byla klidná jako vždycky. Nešlo ji prohlédnout duši. Byla obestavěná zdí, jako středověký hrad. A já neměl žádné dobývací stroje, abych nahlédl do poslední hradní komnaty.
Nevím ani jak se to stalo. Choval jsem se odtažitě a najednou se začala usmívat. Druhý den jsem se probudil v její posteli a opravdu hodně jsem se divil tomu, kde jsem. Netuším jak se to stalo, i když si všechno pamatuji.
Vypadalo to, že nepoznala, že jsem na její manipulaci přišel a naopak jsem začal manipulovat já s jejími instinkty.

Manipulace I

1. února 2013 v 19:00 | Honza
V kontaktu s Marii, jsem měl jeden velký zásadní problém. Nenásilně a tajně mě neustále nutila porušovat mé vnitřní zásady. Byl to však tlak tak velký, až jsem se z toho otřepal, když jsem na to přišel. Jedna ze zásad, která je pro mě nejdůležitější, najednou vypadala, jako by neexistovala. Provedl jsem něco, co bych si jinak nedovedl ani představit. Považuju se za velice svérázného člověka a vždy jsem si myslel, že se mnou nikdo nedokáže manipulovat. Jak já jsem se mýlil. Marie byla tak skvělá manipulátorka. Člověk by snad chvíli uvažoval nad tím, že to ani nedělá schválně, ale ona to schválně dělá, úplně se v tom vyžívá. Přemýšlel jsem dlouhou dobu jak se jí postavit. V obraně proti manipulaci jsem se nikdy zvlášť nevyznal. Ale vždycky mi přišlo, že mám svou vlastní vůli. Ani si nedokážete představit, jak mě vyděsilo, když mi došlo, že se chovám jako beránek.